torsdag 9 juni 2011

Kraft någon?

Har sovit skitdåligt senaste tiden. Vaknar massor av gånger varje natt och ibland är det lögn att somna om. Rekordet, som jag gärna låter bli att försöka slå, var kl 2. Den enda morgonen jag faktiskt sov som en stock var igår men då ringde klockan vid 7 för jag hade tider att passa. Såklart... Vaknade strax efter 5 idag och kände mig totalt utslagen. Jag har inte ett uns kraft i min kropp, bara att ta sig upp och ner för trappan känns som ett projekt. Antar att det är naturligt men det är frustrerande så in i hoppsan. Men det är väl bara att lyda alla gravidböcker och "vila så mycket som möjligt inför förlossningen". Ska dock först ta mig ner på stan en sväng. Mamsen fyller 75 idag och jag ska fixa blommor. Present ska hon såklart också få men den får hon inte ännu, de ska fira dagen "på riktigt" när pappa fyller 70 om ett par veckor och då blir det presentutdelning. Hon vill inte bli uppvaktad idag så vi i familjen ska bara ut och äta en enkel middag ikväll. Så efter stadsturen så lär det bli soffan som gäller så jag kan pallra mig dit. Zzzzzzzzzz

Inga kommentarer: