söndag 20 december 2009

Winter wonderland

Just nu verkar det som om det aldrig kommer att sluta snöa. När man än tittar ut genom fönstret ser man de små flingorna och bergen av snö på huset och träden växer sig högre och högre. Jag vidhåller att jag tycker det är härligt - även om jag börjar undra hur i hela friden sdet kommer att bli när allt detta ska slaska bort... Simma genom slask verkar sådär mysigt. Men (peppar peppar), det verkar ju nu som om det ska få ligga kvar över jul! Tjoho! Tänk om man till och med kan få åka pulka för första gången på... ja, sisådär 20 år. Hade varit kul! Mindre kul är att jag börjar känna mig förkyld. Får gå ner o trycka i mig lite C-vitaminer.





1 kommentar:

Anna sa...

Visst är det mysigt! Jag blir sugen på att leta fram längdskidorna och ge mig ut i skogen men hundarna (som draghjälp i uppförsbackarna) kram!