måndag 21 december 2009

Kul i snön!


Jag vet att det finns en hel del människor som inte uppskattar all snö vi har just nu. Tänkte därför visa att par bilder på en underbar liten "herre" som definitivt uppskattar snön! Det är lille Ludde leker snömonster med min bror Peter som eminent fotograf. Ludde trivs ypperligt i Hjärup! Han leker, busar och rastar föräldrarna rejält emellanåt. Men även om han kan var avild ibland är han också en riktigt duktig kille. Han har nu åkt tåg ett par gånger och varit med på kalas och han sköter sig exemplariskt! När han väl hade fått hälsa ordentligt så märkte man knappt att han var där, utom när han lugnt och snällt kom och talade om att: "Nu har jag hållit mig jättelänge, men nu går det faktiskt inte längre"! Stor puss på dig Ludde - nu kommer vi snart hem till er igen!


Foton: Peter Lind

1 kommentar:

Lotta sa...

Sötnos!!! Tur att nån gillar snön..jag gör det INTE. Den enda fördelen är att den tar bort allt det gråa och gör att det blir liiite ljusare ute! Men himlen är ju jämngrå hela tiden ändå..*surar*