lördag 2 februari 2013

Övergivna men mätta och belåtna!

Lilleman och jag har precis avslutat en middag på tu man hand, Henry är iväg på sin traditionella "soppmiddag" som han har med kompisarna en gång i kvartalet.

Jag käkade takeaway kyckling med cashewnötter, O fick hemlagat, kyckling men i tomatsås. Han hade nog klarat det jag käkade, det var inte starkt men jag ville inte chansa. Babysim imorgon, då vill man inte riskera upprörda magar...

Vår budget tillåter inga stora utsvävningar vad gäller att äta ute. Men när man får en varmrätt inklusive ris för 65 spänn kan man ju slå till. Särskilt när det är gott och dessutom massor av mat! Jag var hungrig, åt mig proppmätt och ändå är det en portion kvar till imorgon.

Nu ska jag mysa med den ena av mina bästaste killar!

Inga kommentarer: