måndag 25 februari 2013

Åsså fortsätter vi gnälla...

Frisk? Nej. Friskare än i helgen? Definitivt! Kulmen nåddes i söndags morse, då hade jag 39.5 grader direkt när jag vaknade, hade knappt sovit och mådde som ett as.
Hela dagen gick åt till att vila och sova. Under sömnperioderna svettades jag nog bort en hel del av febern - fick byta kläder oftare än en modell på en modevisning. (Inga liknelser i övrigt)
Idag är jag feberfri men mår i övrigt sådär men är ändå på väg in för att jobba. Kanske supersmart men idag är det genomgång på det vi ska göra resten av veckan och ev en bit in på nästa så det kändes inte som en bra dag att vara hemma...
Som grädde på moset börjar Oskar också bli dålig. Han vaknade med lite snuva, hosta och feber. Med tanke på ovanstående kring mitt jobb så fick Henry komma hem så jag kunde ge mig iväg till jobb. Hoppas verkligen Lilleman får en lättare version av sjukan än jag. Stackars gubben...

Inga kommentarer: