fredag 22 februari 2013

Men så lägg av nu!!!!

Uppmaningen riktar sig till min extremt envisa förkylning som det känns som om jag aldrig blir av med.
Jag blev förkyld 13 januari oxh var sen riktigt brakförkyld i tre veckor. Efter det har jag successivt blivit bättre men inte helt bra. Det har varit lite hosta, snuva, förkylningsblåsor osv hela tiden. Så nu för ett par dagar sen började jag hosta rejält IGEN och inatt kom snuvan igen. Jag pallar inte!
Nu säger säkert vän av ordning att det är sånt man får räkna med när man har barn på dagis. Och visst kan det vara baciller som Oskar dragit med sig från dagis, men i så fall har han bara packat ner dem i fickan o tagit hem till mig. Själv har han nämligen, som tur är, bara varit förkyld ett par dagar av hela den här perioden. Och det är bra. Hellre jag än han. Fast helst ingen av oss!!

Inga kommentarer: