söndag 21 februari 2010

Veckans kommentar

Medan jag själv varit hemma och fått försöka roa mig med att kolla OS på TV på kvällarna så har en del av mina kollegor på Himmelriket varit med MFF på träningsläger i Malaga. De har gjort ett väldigt bra jobb, en massa rapporter, intervjuer, bilder och underhållande Fan-TV inslag har producerats. (klicka på rubriken ovan för att komma till Himmelriket).
En favorit hittade jag en av de sista texterna (Camp Cojones - El Final):

Veckans…
… kommentar: I matchen mot Lokomotiv vänder en MFF-spelare ryggen till mot en motståndare som skjuter ett hårt skott. Rolle ilsket: ”Vänd inte röven till för du har väl inga ögon där!”

2 kommentarer:

Annas ad lib sa...

tack vännen :) den där kommentaren gav mig en välbehövlig skrattpaus! Kram!! (hade gärna också varit i Malaga by the way ;)

Åsa sa...

Anna: Visst är den bra! Skrattade själv gott!
Magnus gjorde även en intervju som jag tycker är lysande - inte helt väntade frågor. Vem är långsamast i laget? Vem skjuter lösast?
Kolla länken:
http://www.svenskafans.com/fotboll/mff/artikel.asp?id=341967