onsdag 24 februari 2010

Grattis på födelsedagen!

.
Idag fyller mitt älskade Malmö FF 100år!

Det firas med träningsmatch och sedan fest på Malmö IP. Matchen kommer jag att se men kommer tyvärr att missa festligheterna efteråt eftersom jag måste hem och skriva matchrapport för Himmelriket. Men det kommer nog att fortsätta firas under året så det känns rätt ok - ser verkligen fram emot att se en del av årets Tifon som säkert kommer att bli något utöver det vanliga.

Det kommer säkert också att bli en hel del nostalgi under året men vi får inte glömma nuet heller. Det har varit många år av besvikelser för MFF sedan SM guldet -04 och jag tror inte att man tål mycket mer besvikelser. Jag säger inte att det måste bli SMguld, sådant kan man självklart aldrig kräva men jag tror att det är extremt viktigt att vi i alla fall är med och krigar om det. Det ska vi vara!

2010 here we come!
.

Inga kommentarer: