fredag 23 januari 2009

Second hand möbler

.
Denna helgen blir det en del att pyssla med här hemma. Den senaste tiden har vi samlat på oss en del "nya" möbler som vi ska försöka pussla in här i huset. Ja, alltså, de är nya för oss, men vi har fått dem av folk som tänkt göra sig av med dem. Second hand möbler alltså. Det är skönt att vi tänker likadant där Henry och jag, vi vill ha saker vi verkligen tycker om i vårt hem - sen om de "matchar" varandra och följer konstens alla regler om stil - det struntar vi blankt i!

Förutom hus och hem pysslande så ska vi hälsa på mitt "nästan-syskonbarn" nån av dagarna - Tove och Anders har ju fått en liten prins! Det är en massa sport på TV, skidor, skidskytte, handboll... Nice! Sen är det födelsedagsfirande hos Annika lördag kväll - mysigt o kul. Nånstans hade vi också tänkt att klämma in att hämta ännu en möbel som min hårfrisörska vill göra sig av med, hämta nycklar hemma hos en släkting, samt gå på bio.

Pust! Men nånstans i detta ska jag vila lite också. Tror jag i alla fall...
.

Inga kommentarer: