tisdag 27 januari 2009

2 år av kärlek!

.
Idag är det två år sedan Henry och jag träffades för första gången. Visserligen slog inte kärleken ner med blixtar och dunder meddetsamma men vi räknar ändå den här dagen som vår årsdag.
Vilken tur att våra vänner Åsa och Jörgen insåg att vi skulle ha en chans att passa ihop. Vilken tur att vi vågade ta steget att träffas på den där blind-daten. Vilken tur att Henry inte gav upp när jag tvekade i början. Vilken sagolik tur vi har som har varandra!
Visst har man genom livet haft stunder av till synes hopplöst singelliv,
jobbiga uppbrott osv. Men nu inser jag att det var värt det för det var ju det här jag väntade på, det är ju meningen att det ska vara Henry och jag!
Tänk så mycket härligt vi har framför oss mitt hjärta! Älskar dig!
.

1 kommentar:

Anonym sa...

Önskar er all lycka!!