onsdag 1 oktober 2008

Fem prylar

Fick en utmaning av en MFF kompis som har bloggen equaltonone.wordpress.com
Känner inte så många som bloggar men jag skickar den i alla fall vidare till frk "Z i fokus"

Fem saker i din frys:
1 Bröd (Henry har mackor med till jobb varje dag)
2 Äpplen och plommon (skörd från egna trädgården)
3 Köttfärs (Köttbullar, köttfärssås, köttfärslimpa... Mmm mycket gott kan man göra)
4 Bacon (En svaghet, jag erkänner)
5 Grönsaker

Fem saker i din garderob:
1
Toppar av alla de slag
2 Heliga och mindre heliga MFF tröjor
3 Koftor o tröjor
4 Numera faktiskt tunikor o en o annan klänning
5 En del för små kläder som jag inbillar mig att jag ska gå i nån gång

Fem saker i din bil:
Nu har jag ju ingen bil så det får väl bli i Henrys bil då, fast jag har få "permanenta" saker där
1 CD skivor
2 Solglasögon
3 Halstabletter
4 ?
5 ?

Fem saker i din handväska:
1 Plånbok
2 Mobil
3 Extra kontaktlinser
4 Hårgrejer
5 Bok (sysselsättning på tågresan hem fr jobb)

Inga kommentarer: