fredag 20 maj 2011

Himmelriket får pris!

Sedan ett par år har jag äran att vara med i redaktionen för Himmelriket, Svenska fans MFF sida. Himmelriket har länge varit en fan-sida som imponerat på mig. Långt innan jag själv kom med i redaktionen var detta en av de få sajter som jag besökte mer eller mindre varje dag.

Många i redaktionen lägger ner fantastiskt mycket jobb på att serva supportrar med information i olika former. Något som jag själv uppskattar väldigt mycket är att vi har ett par redaktionsmedlemmar som är fullkomligt lysande på intervjuer - de har en förmåga att få spelarna att öppna upp sig på ett sätt man sällan ser på andra ställen.

Även om vi vet att många gillar det vi gör är det alltid kul med lite extra uppskattning och det har vi fått nu! Himmelriket har blivit utsedd till Årets redaktion på Svenska fans. Jättekul!

Själv hör jag inte direkt till de mest aktiva och har för tillfället mer eller mindre dragit mig tillbaks för en period- lite annat som är i fokus nu, men är ändå stolt över att tillhöra den här härliga redaktionen!

Inga kommentarer: