söndag 22 november 2009

Skribent-träff, Svenska Fans

.
Efter grisslakten igår la sig Henry välförtjänt på soffan medan jag åkte in till Malmö för skribentträff. SvenskaFans hade bjudit in alla som skriver för någon av alla hemsidans lagsidor och vi var väl ett 30-tal personer på plats på Sir Tobys i Malmö.
Det var verkligen en jättetrevlig kväll! Ett par representanter från Himmelriket var på plats, kul eftersom vi annars mest kommunicerar via en ohygglig massa mail, men det var också kul att få träffa skribenter för andra lag. Vi bjöds mat och dryck och genomförde en quiz (jag var helt chanslös, jag må ses som fotbollsnörd av min bekantskapskrets men det var en alldeles för hög nivå för lilla mig... Typ: "Vem gjorde första målet i Champions League finalen 1999"... Öööööhhh... Tur att det var 1 X 2 frågor, så fick jag några rätt i alla fall. En liten julklapp i form av SvenskaFans tröjor fick vi också.
Men allra bäst var det ändå att bara få sitta och snacka och diskutera en faslig massa MFF och annan fotboll med likasinnade.
Tack SvenskaFans, Micke Möller och alla andra för en trevlig kväll!
.

Inga kommentarer: