onsdag 31 december 2014

Hejdå 2014 och hej 2015

Så var det snart dags för ett nytt år. Som vanligt, och i synnerhet sedan vi fick Oskar så känns det som att året gått väldigt fort. Det har varit ett bra år med fast jobb för mig, en del mysiga resor och ett helt fantastiskt år när det gäller fotboll och MFF. Oskar har utvecklats hur mycket som helst och nu har vi en liten kille som snackar, kan själv, och har en väldig massa vilja - en härlig krabat helt enkelt.

Just den här specifika dagen är, som alla som känner mig vet, inte min favorit. Som tur är känner maken likadant och vi firar i lugn och ro med familjen.

Nyårslöften ger jag egentligen inte mycket för men i år har jag faktiskt tänkt att lova mig själv ett par saker inför 2015:
Jag ska bli bättre på att ta hand om mig själv och jag ska ta tag i mina sömnproblem så att jag kan komma tillbaks lite mer till mitt gamla jag. I det ingår att jag och Henry ska se till att komma iväg på lite mer på tu man hand.
Jag ska se till att bli klar med projekt körkort så att jag kan ägna lite tid åt något jag kommit att sakna oerhört mycket: att skriva om MFF. Jag saknar intervjuer, matchrapporter och allt annat kring detta så mycket och det är något som får mig att må bra.
Och jag ska spendera betydligt mer tid på Swedbank Stadion och följa MFF på nära håll. Ser oerhört mycket fram emot 2015 och extra kul ska det bli att få se mitt och vännen Eriks lag Hammarby mötas. Välkommen tillbaks till Allsvenskan!

Gott nytt år alla nära och kära!

1 kommentar:

Erik sa...

Jamen, du är ju för rar Åsa! Ser också fram emot att se MFF-Hammarby tillsammans med dig. :-)