fredag 14 oktober 2011

På egen hand

Imorgon ska jag vara ifrån Oskar flera timmar. Jag ska gå på MFF match och Oskar ska vara hemma med Henry. Det känns, får jag erkänna, redan konstigt. Samtidigt som jag ser fram emot att få gå på match och få vara sjäv ett tag så känns det svårt att släppa honom ifrån mig. Inte så konstigt kanske, på drygt 15 veckor har vi ju inte varit ifrån varandra mer än sisådär 1 timme i sträck och det har bara hänt ett par gånger. Men man måste väl träna, jag mer än han förmodligen. :-)

För övrigt så snackar han som fasen nu, jag kunde knappt höra min pappa i telefon när jag satt med Oskar bredvid mig tidigare idag. Han har också upptäckt en ny rolig leksak: Sina fötter! :-) Ska uppdatera med bilder så fort som möjligt, har inte hunnit föra över dem från kamera/telefon till datorn bara. Kanske imorgon kväll eller på söndag.

Inga kommentarer: