tisdag 1 mars 2011

Hemma!

Nu är han hemmaigen ! Visserligen ska han läggas in ett par dagar igen nästa vecka men, det blir med största sannolikhet kortvarigt och han är hos mig nu!

Och allt är bra med vår lille knodd i magen med. Magmåttet hade gått ner till något mer normala 27cm (troligtvis var jag bara väldigt svullen igår), hjärtat övervakades och det såg bra ut. Även ett ultraljud gjordes och även där såg allt bra ut.

Med en lättnadens suck sitter vi nu här i varsin fåtölj, myser och mår bra!

5 kommentarer:

Anna sa...

Hej vännen. Jösses här händer det saker när man är borta, blev så orplig nu när jag såg din status på fb men nu drar jag en lättnadens suck när jag förstår att ni alla 3 mår bra. Stor varm AfrikaKram. Vi hörs till helgen när jag är hemma igen.

Erik sa...

Skönt att höra!

Anonym sa...

Njut!!!
Ledsen att det blev ett kort snack i morse...Tvättstugan och en massa tvätt väntade!!
Vi hörs snart vännen!!
kram

Lotta sa...

Nä, nåt blev fel i den förra kommentaren.
Jag hann ju inte skriva att det var jag ju!!

Kram Lotta

Åsa sa...

Lugnt Lotta. Fast detta inlägg är en vecka gammalt - just nu är han inlagdigen. :-( Men vi hoppas han är hemma igen på fredag