onsdag 23 mars 2011

Något nytt att vänja sig vid...

Vill bara tala om att nu, sisådär ett halvår efter att vi gifte oss så har vi äntligen fått tummarna loss, PRV har jobbat färdigt och vi heter nu båda Flykt i efternamn!

Lär ta ett tag att vänja sig. Insåg när jag idag var och skulle fixa nytt leg att jag inte hade övat alls på nån ny signatur så den blev helskum. Undrar också vem den där Åsa Flykt är när jag ser namnet. :-)

Men det känns också bra! Även om jag alltid kommer att vara en del av familjen Lind och Henry av familjen Nilsson så känns det väldigt rätt att vi: jag, han och knoddis, nu också är en egen familj. Familjen Flykt!

1 kommentar:

Anonym sa...

Coolt med namnbyte! När vi gifte oss ville vi heta Tim i efternamn, som en hyllning till vår son, men fick nobben. Sånt händer. Lev väl!