söndag 28 november 2010

Smaken är som baken...

Vad gäller humor har jag och maken väldigt skild smak kan man säga utan att ens närma sig en överdrift. Han ligger just nu på soffan och skrattar så han hoppar åt en serietidning - hans och hans vänners stora favorit: "Uti vår hage." Jag har verkligen försökt förstå var det roliga i serien finns men har ännu inte hittat något. Jag försöker le instämmande och jag skrattar faktiskt en del när han berättar vad som händer i serien - fast mest åt hur roligt han har. Å andra sidan så tycker han att jag har konstig humor emellanåt. Och vem har sagt att man behöver tycka lika i allt? :-)

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej och Grattis till SM-guldet!

Jag hoppas Malmö FF kan spänna musklerna ytterligare nu och ta det efterlängtade steget ut i Europa. Det behövs!

Hittade din blogg genom Erik Dahlberg. Du skriver bra ;-)

Nu vill jag tipsa dig om min sida - en hyllning till VM-historien: http://www.everyfourthyear.com/

Sidan heter EveryFourthYear och du är varmt välkommen att besöka den. En länk från din blogg vore grymt ;-)

Hör gärna av dig till mig på marcus@walkinmedia.com

Ha det bäst!

// Marcus