söndag 7 november 2010

Dagen D...

Om några timmar avgörs det. Var kommer guldet att hamna? Det skrämmer mig fortfarande att det är så många som pratar som om guldet redan är hemma, även om jag såklart hoppas och tror att MFF ska kunna ta hem det här.

Hoppas på en magisk eftermiddag och kväll på Swedbank Stadion! Det kommer att vara fullsatt - det senaste jag hörde var att det fanns en loge kvar till priset av 30000 -spekulant någon? Hoppas på ännu ett underbart TIFO från vår fantastiska ståplatsläktare - man upphör aldrig att fövånas och fascineras över vad de presterar. Hoppas på att de elva på plan, och de på bänkenm kan koppla bort storbildsskärmen och bara fokusera på det de ska göra på plan (annars finns det väl en kontakt man kan dra ur?) och att det inte knyter sig om målen inte kommer meddetsamma. Hoppas få se ett hav av ljusblåa halsdukar och flaggor inne på planen sisådär runt 18.20 tiden. (Fast såklart gäller även i år att: det är absolut förbjudet att beträda gräset!)

Om några timmar vet vi...

2 kommentarer:

Erik sa...

Stort grattis till det allsvenska guldet! Tror mig veta ungefär vilken betydelse MFF har för dig och jag vet hur underbart det är när laget i ens hjärta vinner Allsvenskan. Det är nio år sedan sist för min del och jag tvivlar starkt på att få uppleva det igen. Njut nu Åsa, det är du värd! Kram!

Åsa sa...

Tack!
Jag njuter, det kan du lita på!
Ikväll blir det hyllning på Stortorget!