söndag 8 februari 2009

Bild utmaning!

Fick en utmaning av min vän Lotta. Det stod såhär:
Reglerna är följande: Gå in i din 6:e mapp, välj din 6:e bild därefter skickar du utmaningen vidare till 6 nya bloggare!

Nu har jag ju "problemet" att jag inte känner 6 personer som bloggar - två av de få jag känner med bloggar är är Lotta och Zabina och Lotta har redan skickat denna vidare till Zabina med.
Så jag nöjer med med att publicera bilden, utan att skicka utmaningen vidare.

Den här bilden är tagen 2006 då jag var på en resa i England och hälsade på vänner. Då åkte jag bland annat till Derbyområdet där jag bott. Denna bilden är tagen i en ort som heter Matlock Bath som vi brukade åka till ibland då jag bodde i "hålan" Whatstandwell. Som ni ser är det hur vackert som helst - ligger i Peak District, ett område i England som bland annat lockar mängder med folk som vill ut o vandra. Längtar faktiskt lite efter att resa dit igen!
.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Fantastiskt vackert ju! Vilken tur att du valde att visa din sjätte bild i din sjätte mapp!! Annars hade ju inte jag fått njuta av den.

Åsa sa...

Jo, där är jättefint!
Lite småjobbigt att bo där - taskiga kommunikationer och så. Men man fick en jäkla kondis av allt gående i backar! :-)