söndag 21 oktober 2012

Just nu är det berg!

Livet åker onekligen berg och dalbana sen ett tag tillbaks. Efter en härlig helg så är jag åtminstone tillfälligt uppe på om inte ett berg så i alla fall en hög kulle just nu.
Helgen har firats med min födelsedagspresent från underbara nästan-syster: En kväll på Wallmans i Helsingborg!! Jag har haft Wallmans- abstinens länge och det var lika bra som jag mindes! Dessutom god mat med fantastisk huvudrätt.
För att riktigt njuta av helgen och slippa stress med tåg bokade vi in oss på hotell. Så skönt att på hinna prata och umgås i lugn och ro på tu man hand. Dessutom i fantastiskt väder!
Lägg därtill att jag i fredags hittade annonsen till ett jobb jag verkligen vill ha! Det har legat ute tidigare och då fick jag ingen respons men nu ska jag verkligen göra ALLT jag kan för att få det.
Som frosting på cupcaken så leder MFF just nu med 0-2 över KFF.
Hoppas livet fortsätter vara snällt ett tag till!

Inga kommentarer: