tisdag 3 januari 2012

Oskar i bilder

Inatt sov Oskar för första gången hela natten! Han somnade efter amning 23 och vaknade sen inte helt förrän kvart över 7! Galet! Synd bara att jag hostade mig igenom även denna natt och därför ändå inte sov mer än ett par timmar i sträck men man kan ju hoppas att det blir en vana. Mer som hänt sen sist är att två små tänder nu känns i underkäken. Än så länge verkar han, peppar pepparm inte ha några bekymmer av att tänderna är på G. Lite bilder från slutet av december och julen. Jag är inte rädd, jag kan dyka! Än så länge klarar han inte att förflytta sig framåt...
... men "kryper" runt sin egen axel, dvs rör sig i sidled nu även på mage så det är helt klart på gång!
Oskar pustar ut efter tomtens besök på juldagen i mormors knä.
Henry och jag har gemensamt beslutat att vår kille är sötast i hela världen! Punkt slut. :-)

"Tomten" hade lämnat paket i Oskars julstrumpa på julafton. En liten "Tummen"-bitleksak.




Inga kommentarer: