tisdag 22 november 2011

Sömn o käk!

Vår lille kille gillar verkligen mat! En "istärning" tycker han är löjligt - han tittar förvånat på mig när maten är slut och fortsätter att gapa. De senaste dagarna har han fått två tärningar med olika grönsaker och sen knappt en halv dl gröt på kvällen.
Vi började med gröten med förhoppningen att knoddisen skulle stå sig lite bättre på det och sova llite mer. Peppar, peppar så verkar det som om det kanske lyckats. De första nätterna sov han ca 4 timmar i sträck vilket är mer än han brukar. Han har haft lite problem med ont i magen men det verkar ha rättat till sig. Inatt käkade han sista gången klockan kvart i elva. När jag såsmåningom vaknade av att han gnydde kände jag att jag fått lite mer sömn än vanligt. Fick dock en liten chock när klockan visade 05.20! Min duktige lille kille!
Mer bilder ska jag försöka få upp imorgon. Just nu ska jag lämna datorn och gå upp o lägga mig. Har löjligt ont i axeln - låg nog konstigt på den inatt och sov hårt (och länge!). :-)

Inga kommentarer: