onsdag 13 juli 2011

Väluppfostrad pojke!

Jag skulle inte ha klagat på gnällighet från min goding i förmiddags,jag tar tillbaks det. Dels så var det nog övertrötthet - efter en hyfsad sömnomgång på eftermiddagen där till och med jag fick sova en 20min så har han varit en betydligt gladare bebis. Nu på kvällen visade min älskling dessutom att han är enormt väluppfostrad och mammas pojke.

Klockan 19 var det dags för MFF att spela sin första match i Champions Leaguekvalet. Sydsvenskan hade den goda smaken att sända matchen och vi bestämde oss för att köpa hem den. Jag har inte sett en match på TV sedan maj, bara lyssnat på webradio så jag såg verkligen fram emot det. Klockan 18.50 krävde knoddis mat och sen har han sovit som en stock och reagerade knappt ens när jag vrålade till vid MFF:s 1-0 mål. Nu sitter vi och tittar på Sveriges semifinal och han sover fortfarande. Duktig kille!

Inga kommentarer: