onsdag 27 maj 2009

Tandvärk :-(

.
Har alltid haft dåliga, konstiga och klena tänder och har haft min beskärda del av hål i tänderna... Men har egentligen aldrig haft nån vidare hemsk tandvärk. Visst har det isat och gjort lite ont men inget sådär dramatiskt. Har alltid tyckt att det verkat som om folk överdrivit när de pratat om sin tandvärk. Det kommer jag aldrig att göra igen!
Har väl haft på känn att jag haft hål i en tand men skjutit bort det från tankarna eftersom jag tycker att det är så vansinnigt obehagligt att gå till tandläkaren. Men så i lördags började det värka och det blir nu bara värre och värre. Idag håller det på att driva mig till vansinne! Har knaprat värktabletter hela dagen men det hjälper bara minimalt. Imorgon ska jag få tag på en akuttid - har en tid på tisdag men så länge pallar jag bara inte vänta!
.

Inga kommentarer: