tisdag 1 oktober 2013

Ujujuj...

Det är knappt att nerverna hämtat sig från igår kväll. Jag misstänkte att det skulle bli tufft mot Mjällby. Dels för att vi brukar ha svårt mot dom men också för att vårt unga lag haft förtvivlat svårt att utnyttja dom chanser dom fått att rycka lite i tabellen tidigare.

Det var räligt spännande även igår men så till sist satt den äntligen där bolljäkeln. Medan den något ovane matchhjälten firades satt jag och pustade i soffan som om jag varit ute och sprungit.

Nu ser det onekligen bra ut men jag för gammal, erfaren och har fötterna för långt nergrävna i jorden för att ta ut något i förskott. Det är 4 matcher kvar och 12 poäng kvar att spela om.

Men jag kan i alla fall konstatera att just idag är det förfärligt roligt att vara MFF are. :-)

1 kommentar:

Erik sa...

Förstår att det är roligt just nu och jag gläds med dig. Har svårt att se hur MFF ska kunna missa guldet i år. Men . . .