torsdag 18 juli 2013

Buse!!

Måndag - onsdag har väckarklockan ringt runt 06 för att O och jag skulle hinna i tid till dagis. Varje morgon har han just vid den tiden sovit som en sten och jag har knappt kunnat väcka honom.
Idag var det äntligen dags för sovmorgon. Jag börjar jobba senare på Turistbyrån och behöver inte lämna O på dagis förrän 9. Henry sov i gillestugan för att inte väcka oss med sin väckarklocka tidigt.
Hur det gick? Ungefär som jag misstänkte att det skulle gå... Klockan 05.49 möttes jag av denna pigge, glade kille som absolut inte ville somna om - det var som att han hade myror i brallan. Så det var den sovmorgonen det... Man vågar väl inte hoppas på bättre tur imorgon.
Busunge!
:-)

2 kommentarer:

Erik sa...

Den blicken! Jisses vilken sköning!

Åsa sa...

Tack Erik! Jo det är en liten herre med mycket glimt i ögat. Så det gick rätt lätt att förlåta den uteblivna sovmorgonen. :-)