torsdag 14 mars 2013

Knådad!

All skit från i höstas har bosatt sig i mina axlar, skuldror och nacke. I kombination med en del bärande av tung son + en del monotont kontorsarbete och en del sittande vid datorn har lett till gräsligt ont på sistone.
Idag gjorde jag äntligen slag i saken och gick på massage. Ja kära Arbetsförmedling, A-kassa och Försäkringskassa, jag har under en timme försummat mina plikter som arbetssökande och istället tagit hand om mig själv.
Ryggmassage av en väldigt duktig thaimassös. Oj och aj. Om smärta är en indikation på hur bra det hjälper så borde jag bli frisk för lååång tid framåt.  :-)  Nejdå, men hon tryckte rejält på flera triggerpunkter och det kändes VERKLIGEN. Mellan "triggandet" mjukade hon upp ryggen med oljemassage. Bäst var nästan ändå när hon gav sig på underarmarna. Halleluja!
Efteråt var jag törstig som en elefant och nu ligger jag däckad på soffan och hämtar kraft innan det är dags att hämta Oskar på dagis. 

Inga kommentarer: