fredag 4 januari 2013

Nya tider

Ojoj vad tiden springer ifrån mig just nu! De lediga dagarna kring jul o nyår sa bara poff och så var dom över. Därav inget skrivet här heller på ett tag.

Har känt ett tag nu att allt som hänt i höst satt sina spår och jag är grymt sliten. Med långa jobbdagar iom pendlingen har det inte funnits utrymme att landa riktigt. Ska försöka se till att ta hand om mig själv lite bättre nu.

Idag är sista dagen på jobbet på Öresundsbron, vi blev klara tidigare än väntat, så på måndag väntar arbetsförmedlingen. Men hoppas på att hitta något nytt snart, då förhoppningsvis närmare hemmet. Det händer nämligen mer på måndag.

Det är slut på hemmamyset för Oskar, på måndag är det dags att börja inskolning på dagis. Jag känner mig inte orolig, tror han kommer att fixa det alldeles utmärkt, däremot så känns det väldigt, väldigt konstigt. Men det blir väl vardag av det också.

Inga kommentarer: