tisdag 17 mars 2009

Long time no write...

.
... men jag känner inte att jag har haft sådär jättemycket spännande (eller ospännande) att skriva om, och en del av det som har hänt har jag inte haft lust att skriva om.

Har varit dödligt avundsjuk på min bror och övriga Himmelriket kollegor som precis kommit hem från Marbella. Dels för att de varit där det varit sol och värme men såklart först och främst för att de fått möjligheten att följa mitt älskade Malmö FF på riktigt nära håll.
Nu är de hemma igen och jag får nog ta och smyga mig upp till nån träning snart så att jag får stilla abstinensen.

På tal om MFF har jag idag intervjuat en av klubbens stora hjältar från -79 laget - Anders "Puskas" Ljungberg. Det är en man med ett gigantiskt hjärta för Malmö FF och det var ett nöje att få prata med honom! Resultatet av vårt lilla samtal kommer att finnas på Himmelriket på lördag - då var det 30 år sedan Malmö FF tog sig vidare till semifinal i Europacupen.
.

Inga kommentarer: