söndag 29 mars 2009

Bra dag för mina favoriter igår!

.
Igår hade många av mina fotbollsfavoriter riktigt bra dagar!
* Ulrich stod för 2 assists i MFF:s sista träningsmatch innan premiären (låt vara mot halvkasst motstånd, men ändå)
* Mellberg och Maestro stängde igen helt framför Isaksson i landskampen mot Portugal.
* Jonatan Johansson gjorde mål för Finland och håller deras hopp om att ta sig till VM vid liv.

Hurdan dag andra gamla favoriter som Thern, AA, Prtyz, Yngvesson m fl hade vet jag såklart inte men jag hoppas att de också haft en bra helg. :-) Yngvesson kommenterade ju sändningen från matchen med den äran. Jag kunde tyvärr inte vara på plats - fick en släng av feber och ville inte riskera att bli riktigt sjuk. (Hade det varit allsvensk match hade jag varit på plats).

Blir mycket MFF i veckan: Har införrapport att skriva till premiären, ska antagligen vara med i veckans "panelen" på Himmelriket, ska med tågresan till Götet och se matchen på plats, från denna resa ska en reserapport skrivas och sen ska jag också inom kort försöka klämma in en intervju med en gammal MFF-legend till vår "Vägen till München"-serie på Himmelriket. Mycket att göra men KUL!

Men nu ska jag sticka vidare på tröjan till min "nästan-systerson" Emil. Ytterligare en favorit!
.

Inga kommentarer: