måndag 2 april 2012

Oskars hälsning till MFF

Hejsan MFF-spelare!
Äntligen ska ni börja spela matcher igen, jag och mamma har längtat. Idag har vi suttit tillsammans i soffan och laddat och jag har klätt mig extra fin. Jag har varit och kollat när ni tränade en gång. Då fick mamma lite skäll av några farbröder som också var där och tittade. Jag hade på mig min fina giraffmössa men den är ju gul. Både mamma och jag vet ju egentligen att man inte ska ha gult när man är MFF:are men jag hittade ingen himmelsblå giraff. Nu har vi bättrat oss som ni ser på bilderna och jag har på mig en mössa jag fått av min morfar.
Jag såg lite matcher förra säsongen men då var jag ju så liten att jag mest sov, då kunde jag inte heja så mycket på er. Alla MFF-sånger och hymnen började jag lära mig redan när jag låg i magen. Nu, lagom till premiären, så har jag lärt mig att klappa alldeles själv! Det tycker jag är jätteroligt så jag ska klappa mycket idag!
Jag har ett litet önskemål bara. Det där med sömn är fortfarande lite kinkigt, jag är ju bara 9 månader gammal. Oftast äter jag min kvällsgröt och går och lägger mig redan vid 20-tiden. Så jag tänkte fråga om ni kan försöka se till att avgöra redan i första halvlek? Så blir det inte så jobbigt att missa andra halvlek.
Forza Malmö hälsar Oskar (översatt från babyspråk av mamma Åsa)

Inga kommentarer: