onsdag 6 augusti 2014

Vi vann igen! Malmö vann igen!

Nåja, inte var det som i visan "Så jävla enkla tre poäng". Det var tvärtom fruktansvärt spännande och läskigt och när domaren visade 6 minuters tilläggstid trodde jag att jag skulle kräkas av nervositet. Vem i h-e har kommit på att man inte ska visa tilläggstiden på TV-skärmen? Fick ta tiden på mobilen och jisses så långsamt den gick. Men seger blev det och en så härlig insats både på plan och läktaren att jag är alldeles skakis!

Jag är svettig. Jag är hes. Jag har lätt vätskebrist. Jag är så in i bomben slut både fysiskt och mentalt. Jag bubblar fortfarande av adrenalin. Men framför allt är jag en härlig blandning av lättad och lycklig!

Det är alldeles för länge sedan jag var på Stadion och oj så glad jag är att jag valde att komma tillbaks just idag! Spontant så är det i stort sett bara SM-gulden som klår den här upplevelsen.

1 kommentar:

Erik sa...

Än en gång stort grattis! Så kul för er och för svensk fotboll. Gå gärna in på en blogg nära dig, inom kort kommer det att hyllas där.