söndag 29 december 2013

Premiär

Första inlägget som skrivs på julklappen Henry och jag gav varandra: En surfplatta. Kommer säkert att bli god vän även med denna såsmåningom, men som vanligt tycker jag att det är lite småjobbigt innan jag lärt mig hur nya tekniska manicker fungerar... Men det blir säkert bra. Oskar och Henry gick ut på en promenad så att jag skulle kunna starta upp den i lugn o ro. Hade O sett den hade vi fått höra: Pela Ajpä! Dom har en Ipad på dagis som barnen får använda ibland och tydligen är O ganska duktig på att spela. Lite fascinerande med tanke på att han aldrig gjort något sånt hemma. Nu ska jag se om jag kan hinna lära mig något mer innan de kommer hem. Tex hur man stänger av det irriterande ljudet när man trycker på olika tangenter. I-landsproblem? O yes!

Inga kommentarer: